20 Ocak 2013 Pazar

Eleştiriye Eleştiri

Anlamıyorum . İnsanların üzerimdeki yarattıkları etkiyi , kafamda oluşan binlerce tuhaf eleştiriyi anlayamıyorum . Doğrusu anlam veremiyorum . Bir insanın yaşı kaç olursa olsun hayat kendi hayatıdır. yaptıkları kendi yaptıklarıdır. yapmak istedikleri , kendi yapacaklarıdır . Herhangi bir insan diğer insanlara zarar vermediği sürece dilediğini yapabilir. eğer yolda çıplak bir insan görürsek hemen ağzımız kocaman açılır gözlerimiz pörtler şaşkınlıkla ordan uzaklaşırız, bir polissek eğer hemen emniyete, bir psikiyatrsak hemen tımarhaneye . Canım bi dur bi düşün. sanane onun çıplaklığından . Sanane bi insanın vücudundan . veya sanane bi insanın o büyük burnundan . son zamanlarda kafama takılan şey bu . Arkadaşımın teki diyor bana: senin yüzün güzel aslında ama söylüyorum tek burnunu sevmiyorum ne büyük ne küçük, değişik .. “Aaa burnumu beğenmedi. hemen gidip yenisini alayım .” afedersiniz ama benim öyle bir şansım yok . Hem sor bi bana değiştirmek istiyor muyum ? sana göre dünyanın en çirkin insanı olabilirsin ama bana göre ben güzelim belki. bi sus . kapa çeneni . Kanıtla dünya çirkini olduğumu , eline ne geçecek ? Ah dur bekle ben söyleyeyim, eline ne geçecek biliyor musun ? hiçbirşey.. kendimde rastladım , geçen gün arkamdan konuşmuş bi arkadaşım . diğer arkadaşımda geldi söyledi bana . “arkandan konuştu, böyle böyle dedi ” diyor. Bi anda tavrım değişti, yardırıyorum kızın arkasından: zaten hiç sevmezdim onu. hep itici gelirdi bana. yüzüde bir çirkin zaten. o kimki arkamdan konuşuyor. tipine baksın o …. Kabul edelim hepimiz yapıyoruz bunu . Oysa kabul edebilmek var. onun söylediklerini kabul etmek var. ama sindirmeden . “olabilir” diyebilmek var. “banane” diyebilmek var . Kimse seninle gurur duymak zorunda değil, sen aynaya baktığında gurur duyabiliyor musun ? buna bak. susma . Dikkatlice aynaya bak. içinden geçeni söyle. Güzelim de, yakışıklıyım de. ve kendini sev. Ve en önemlisi diğerlerinin ne dediğini boşver. sen kendinden eminsen eğer, diğerlerinin sana güvenip güvenmemesi seni alakadar etmemeli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder